فروش پایان نامه مقاله گزارش کارآموزی پروژه تحقیق طرح توجیهی

ما رقابت می آفرینیم

در این فروشگاه می توانید کالاهای زیر را خریداری نمایید:
پایان نامه کلیه مقاطع
گزارش کارآموزی
پایان نامه کلیه رشته ها
تحقیق
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی ترجمه شده
پایان نامه کامل همراه با پیاده سازی پایان نامه
پیاده سازی مقاله
ترجمه فارسی مقالات به همراه اصل آنها

بنر معرفی
کسب درآمد اختصاصی ای تی ال 24 دات کام
filesell
بنر 120 در 240
فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو
  • ۰
  • ۰
هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری در درس علوم دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم منطقه 5 تهران بوده است
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 164
مقایسه تاثیر الگوی روش مشارکتی و الگوی روش یادگیری انفرادی

فروشنده فایل

کد کاربری 1024

چکیده :

هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری در درس علوم دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم منطقه 5 تهران بوده است .
دراین پژوهش فرضیه‌ها به این نکته اشاره دارند که بین دو الگوی مشارکتی و انفرادی تفاوت وجود دارد .
جامعه آماری را کلیه دانش آمزان دختری که در منطقه 5 درسال تحصیلی 87- 86 در شهر تهران به تحصیل مشغول بوده را شامل شده است .
جهت نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای استفاده شده به این صورت که 40 نفر به صورت کاملاً تصادفی انتخاب شد و در دو گروه 20 نفری آزمایش و گواه تقسیم شده‌اند .
ابزار جمع آوری اطلاعات آزمون محقق ساخته بود که قبل و بعد از اعمال متغیرهای مستقل بر روی دانش آموزان اجرا شد بعد از 20 روز از اجرای متغیرها نیز آزمون یادداری اجرا گردید که این آزمون موازی آزمون یادگیری بوده . برای محاسبه معنی‌داری نتایج در بین گروهها از آزمون T مستقل استفاده شد .
نتایج این پژوهش به این شرح است :

الگوی مبتنی بر روش یادگیری مشارکتی نسبت به الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی در یادگیری و یادداری تفاوت معنی داری را نتشان می دهد .

چکیده :
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
فصل دوم
ادبیات پژوهش
یادگیری چیست ؟
سیر تحول برنامه‌های درسی علوم درجهان
هدفهای درسی :
خصوصیات یک برنامه مطلوب :
ویژگی‌های سواد علمی فناورانه
اهمیت روش‌های فعال تدریس
قوانین روش بارش فکری
روش مباحثه‌ای (‌بحث گروهی )
مراحل اجرای روش بحث گروهی
روش مکاشفه‌ای ( اکتشافی )
مرحله چهارم : هدایت جریان بحث و گفتگوی اصلی
محدودیت‌های این روش
مبانی گزینش الگوهای تدریس
بررسی چند نمونه از الگوهای تدریس
الگوی تدریس یادگیری بازی نقش
مفاهیم اساسی الگوی تدریس بازی نقش
الگوی تدریس پیش سازماندهنده
الگوی تدریس یادگیری از طریق همیاری
یادگیری مشارکتی
نحوه استفاده از یادگیری مشارکتی
برتری یادگیری همیاری بر یادگیری رقابتی و انفرادی
وظایف مهم در روش همیاری :
محدودیت‌ها :
روشی دیگر در اجرای یادگیری مشارکتی
سازماندهی یادگیری مشارکتی
الف) پژوهشها در ایران
ب) پژوهش درخارج از ایران
فرضیات تحقیق از این قرارند :
فصل سوم
هدف های تحقیق :
فرضیه های تحقیق
نام گذاری متغیرهای تحقیق :
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
- روش تحقیق :
روش نمونه گیری
- ابزار اندازه گیری
روایی و پایایی ابزار اندازه گیری :
فصل چهارم
تحلیل توصیفی
تحلیل استنباطی
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
- روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی
منابع انگلیسی



  • ۹۶/۰۴/۰۹
  • اس بلبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی