بررسی تأثیر ارزشیابی توصیفی و سنتی بر میزان پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان
اس بلبل | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ |
۰ نظر
پروژه روش تحقیق با موضوع بررسی تأثیر ارزشیابی توصیفی و سنتی بر میزان پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان
رشته مدیریت بیمارستان
با قابلیت ارائه توسط گروه چند نفری
دسته بندی | سایر گروه های علوم پزشکی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 99 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
تحقیق درس روش تحقیق با موضوع بررسی تأثیر ارزشیابی توصیفی و سنتی بر میزان پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان
رشته مدیریت بیمارستان
با قابلیت ارائه توسط گروه چند نفری
- ۹۶/۰۳/۳۰