فروش پایان نامه مقاله گزارش کارآموزی پروژه تحقیق طرح توجیهی

ما رقابت می آفرینیم

در این فروشگاه می توانید کالاهای زیر را خریداری نمایید:
پایان نامه کلیه مقاطع
گزارش کارآموزی
پایان نامه کلیه رشته ها
تحقیق
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی ترجمه شده
پایان نامه کامل همراه با پیاده سازی پایان نامه
پیاده سازی مقاله
ترجمه فارسی مقالات به همراه اصل آنها

ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع با فرمت Doc
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

فهرست مطالب

ادبیات و پیشینه ی پژوهش

1-2 تعریف تکریم ......................................................................... 14

2-2 اهداف تکریم ........................................................................ 14

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) .................................................... 15

4-2 انواع دسته بندی مشتریان ................................................... 15

5-2 تعریف رضایت مشتری ............................................................ 15

6-2 مزایای رضایت مشتری ............................................................. 16

7-2 تعریف مشتری مداری ............................................................ 17

8-2 تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری ................................... 17

9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ............................................... 18

10-2 مراحل مستند سازی ............................................................ 18

11-2 مفاهیم اطلاع رسانی ............................................................ 22

12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ......................................................... 23

13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ........................................ 25

14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی ................................................... 29

15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد................................................ 30

16-2 مفروضات باز مهن................................................................... 30

17-2 اصول باز مهندسی ................................................................ 31

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار.......................... 32

19-2 تعریف منشور اخلاقی ....................................................... 40

20-2 هدفهای منشور اخلاقی ................................................................ 40

21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم .................................. 41

22-2 مشکلات اجرای منشور اخلاقیات ................................................... 42

23-2 تعریف فرم نظر سنجی ................................................................ 43

24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌..... 44

1- مطالعات نظری .......................................................................... 44

2- مطالعات تجربی .............................................................................. 45

2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران ................................................... 45

2-2 پژوهش های انجام شده در ایران .........................................................50


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی